مردم به جایگاه‌های سوخت هجوم نیاورند هیچ گونه تعطیلی درکار نیست

رئیس شرکت نفت شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: تعطیلی جایگاه‌های سوخت و پمپ‌های بنزین در جیرفت و عنبرآباد شایعه است، مردم به شایعات توجه نکنند.

مردم به جایگاه‌های سوخت هجوم نیاورند هیچ گونه تعطیلی درکار نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از شب گذشته در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد خبری مبنی بر تعطیلی پمپ‌های بنزین بین مردم درحال انتشار است و اکثر مردم به جایگاه‌های سوخت مراجعه کردند، تمامی جایگاه‌های سوخت و پمپ‌های بنزین در جیرفت و عنبرآباد مملو از خودرو می‌باشد. متاسفانه با وجود اینکه در شرایط بحران ویروس کرونا هستیم، مردم بدون توجه به این موضوع برای تهیه بنزین خودروی خود به جایگاه‌های سوخت مراجعه و صف طولانی خودرو‌ها نگرانی جایگاه داران سوخت را برای سلامت مردم در این شرایط بحرانی چندین برابر کرده است.

سعید بنی اسدآزاد رئیس شرکت نفت منطقه جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: هرگونه تعطیلی پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های سوخت در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد شایعه است.

او ضمن تکذیب این شایعه افزود: عرضه بنزین در کلیه جایگاه‌های جیرفت و عنبرآباد، طبق روال عادی و بصورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت و جای هیچگونه نگرانی نیست.

بنی اسد آزاد با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم باید مراقب سلامتی خود و دیگران باشند افزود: از مردم فهیم عاجزانه درخواست داریم در شرایط کنونی برای حفظ سلامتی خود و عدم شیوع ویروس کرونا از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌ها خودداری کنند.

رئیس شرکت نفت جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: پمپ‌های بنزین و جایگاه‌های سوخت همگی فعال بوده و هیچ دستوری در خصوص تعطیلی این جایگاه‌ها وجود ندارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود تنها به اخبار موثق و رسانه‌های رسمی استناد کرده و از توجه به شایعات خودداری کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار