برخورد با ۱۷۶ واحد صنفی متخلف در جنوب کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در این مدت ۱۲ واحد بهداشتی شامل داروخانه و کالای پزشکی که تخلف صنفی داشته اند شناسایی و پرونده تخلف آن‌ها به مبلغ ۱۳۵ میلیون ریال تکمیل شده است.

برخورد با ۱۷۶ واحد صنفی متخلف در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در خصوص اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ گفت: از اول اسفند سال گذشته، در قالب ۱۱۰ گشت مشترک از ۶ هزار و ۹۳۰ واحد صنفی جنوب کرمان بازرسی بعمل آمد.

او افزود: طی این گشت‌های بازرسی، ۱۷۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده‌های تخلف آن‌ها به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال، تکمیل و جهت طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مروجی فرد تصریح کرد: در طول اجرای طرح نظارتی، ۲۶۰ مورد گزارش مردمی به این سازمان رسیده که ۷۰ درصد گزارش‌ها از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی بوده که در کوتاه‌ترین زمان توسط بازرسان سازمان رسیدگی صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه بازار جهت برخورد با متخلفان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: در این مدت ۱۲ واحد بهداشتی شامل داروخانه و کالای پزشکی که تخلف صنفی داشته اند شناسایی و پرونده تخلف آن‌ها به مبلغ ۱۳۵ میلیون ریال تکمیل شده است.

او افزود: کلیه فروشندگانی که براساس دستور استاندار کرمان و مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا، فعالیت صنفی آن‌ها در حال انجام است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آن‌ها نیز جلوگیری خواهد شد.

مروجی فرد بیان داشت: برخود لازم میدانم از اصناف غیر ضرور که تمکین و همکاری لازم را داشته و نسبت به تعطیل نمودن مغازه خود اقدام کرده اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار