پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت:۲۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا (تعطیلی واحد‌های غیر ضرور) پلمب شدند.

پلمب  ۲۲ واحدصنفی متخلفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاءالدینی از پلمپ برخی واحد‌های صنفی شهرستان خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از فعالیت واحد‌های صنفی که بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور باید تعطیل شوند در سطح شهرستان جلوگیری خواهد شد. در همین راستا و به منظور مدیریت، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان ۲۲ واحد صنفی متخلف پلمپ گردید.

او افزود: این واحد‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه داده و نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام نکرده بودند و پس از اعلام اخطار به خاطیان، روز گذشته جلوی فعالیت آن‌ها گرفته شد.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان اضافه کرد: سرکشی روزانه از واحد‌های صنفی شهرستان همچنان ادامه دارد و از آنجایی که اولویت نخست ستاد مدیریت و پیشگیری کرونای شهرستان، سلامت مردم است و در انجام آن هیچ عذری پذیرفته نیست؛ با واحد‌های صنفی متخلف و اصناف غیرضروری که در این ایام به فعالیت خود ادامه دهند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

بهاءالدینی ادامه داد: با همدلی، اتحاد و مدیریت به موقع شرایط؛ انشاا... شاهد رفع مشکلات و شکست کرونا خواهیم بود و به زودی به آرامش روز‌های گذشته بر خواهیم گشت.

محمدرضا خواجویی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان نیز گفت: کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم در سطح استان و شهرستان سیرجان به وفور یافت می‌شود و به مقدار کافی در انبار‌ها ذخیره شده است. هیچ گونه محدودیتی در تامین مایحتاج وجود ندارد و مردم نگران تامین مواد ضروری مورد نیاز خود نباشند.

او افزود: مغازه‌های عرضه کننده مواد غذایی می‌توانند فعالیت ۲۴ ساعته داشته باشند و هیچ مانعی برای فعالیت آن‌ها وجود ندارد.


خواجویی همچنین از همراهی و کمک اصناف و بازاریان سیرجان در ریشه‌کنی ویروس کرونا تشکر کرد و افزود: بر اساس ستاد مبارزه با شیوع کرونا مقرر گردید کلیه واحد‌های صنفی به جز واحد‌هایی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کند از جمله میوه فروشی، آپاراتی، تعویض روغنی، نانوایی، فروشگاه لوازم پزشکی، فروشگاه‌های توزیع مواد پروتئینی، خواربار و لبنیات و... تعطیل بوده و با کسبه‌ای که از این دستور سرپیچی نمایند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار