کاهش ۳۷ درصدی ورود وسایل نقلیه سبک به مشهد

ورود وسایل نقلیه سبک به مشهد نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ورود وسایل نقلیه سبک به مشهد از ۱۶ اسفند پارسال تا هفتم فروردین ماه جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۷ درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: بر اساس آمار دستگاه‌های تردد شمار از پنج جاده ورودی سرخس – مشهد، چناران - مشهد، فریمان – مشهد، آزادراه باغچه – مشهد و کلات – مشهد طی مدت یاد شده یک میلیون و ۱۲۰ هزار و ۱۱۲ دستگاه خودرو سبک وارد استان شده است.

محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد پیشتر گفته بود: ۸۰ درصد از مجموع تردد‌ها به مشهد مربوط به خودرو‌های شماره گذاری شده در این شهرستان است که به آمد و شد مشهدی‌ها به حومه و شهرستان‌های اطراف مربوط می‌شود.

او ادامه داد: بیش از ۱۰ درصد تردد‌ها به مشهد نیز مربوط به خودرو‌های شماره گذاری شده در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی است و کمتر از ۱۰ درصد خودرو‌های ورودی به مشهد منشا خارج استانی دارند که خودرو‌های حامل سوخت، میوه و مواد غذایی و وانت بار‌ها نیز در این آمار قرار می‌گیرد.

فرماندار مشهد گفت: مجموع ورود مسافر به مشهد از طریق راه آهن، پایانه مسافربری اتوبوس و فرودگاه در این ایام روزانه حدود ۲ هزار نفر است که کاهش قابل توجه نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.