ادامه عملیات ترمیم سیل بند‌ها در دشت آزادگان

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به احتمال سیلاب، عملیات ترمیم سیل بند‌های رودخانه کرخه ادامه دارد.

سعید عوده زاده معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به احتمال وقوع سیلاب در استان خوزستان به دلیل افزایش آورد آب به پشت سد‌های استان و همچنین افزایش دبی رودخانه‌ها از جمله کرخه، مقاوم سازی و ترمیم سیل بند‌های این رودخانه بطور جدی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: به همین منظور طی روز‌های گذشته، تقویت و بازسازی سیل بند‌های رودخانه کرخه با برنامه ریزی و کار شبانه روزی و منسجم آغاز شده و تا ترمیم تمامی سیل بند‌های این رودخانه نیز ادامه دارد و کار متوقف نخواهد شد.

عوده زاده اظهار داشت: در حال حاضر عملیات ترمیم و بازسازی سیل بند آلبوعفری شمالی و حجیه از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان درحال انجام است و با انجام کار‌های پیشگیرانه و این روند، بیش‌تر روستا‌های ما تا حد زیادی ایمن شده اند.

سیلابی که ابتدای سال ۹۸ به وقوع پیوست، بسیاری از روستا‌های استان خوزستان را در خود غرق کرد و محصولات کشاورزی را با خود برد و خسارت زیادی به روستا‌ها وارد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.