کمک یک میلیارد ریالی نیشابوری‌ها به ستاد مردمی مقابله با کرونا

مردم نیک اندیش نیشابور در این هفته با هدف کمک به مقابله با کرونا تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون ریال به این ستاد کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رضا مهرداد دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا نیشابور گفت:سامانه بانکی تراکنش‌هایی را در بازه ۵۰ هزار تا ۱۵۰ میلیون ریال طی این مدت به ثبت رسانده، که گویای آن است که همشهریان سخاوتمند و دغدغه‌مند نیشابوری از تمام اقشار و طبقه‌های اجتماعی در این حرکت نوع‌دوستانه برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشته اند.

او ادامه داد: برخی دیگر از مجموعه‌ها  از جمله شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان نیز در چارچوب کمک‌های غیرنقدی در روزهای قبل در فرایند ضدعفونی و گندزدایی محیط شهری نقش مؤثری داشته اند.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا نیشابور گفت: مبالغ جمع آوری شده با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی و در چارچوب مصوبه شورای اسلامی شهر با هدف جبران کمبود تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در نیشابور هزینه خواهد شد.

مهرداد ادامه داد:همشهریان همچنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب یا کارت اعلام شده از سوی ستاد واریز کنند.

او گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، گزارش عملکرد ستاد و نحوه هزینه کمک‌های مردم و خیّران به طور مستمر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام//ر.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.