توزیع ۸ هزار ماسک در داروخانه‌های یاسوج

۸ هزار ماسک در داروخانه‌های مناطق مختلف شهر یاسوج توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امام بخش قائدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان در جمع خبرنگاران گفت: هشت هزار ماسک در قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید و در داروخانه های شهر یاسوج توزیع شد.
او افزود: این ماسک‌ها در داروخانه‌های نیکبخت واقع در شهر یاسوج  سردار جنگل شمالی، داروخانه جعفر نیکبخت واقع در شهر یاسوج  جنب پل هوایی، داروخانه نگین تاجی در منطقه سرآبتاوه، داروخانه مردی در منطقه ترمینال بلوار باهنر، داروخانه صادقی در منطقه مهریان، داروخانه حمیدزاده در منطقه شرف آباد، داروخانه روهینا در بلوار قرنی و  داروخانه حسینی در اکبر آباد توزیع شدند.
او با اشاره به اینکه این ماسک‌ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می‌کنند بیان کرد: این ماسک‌ها از پارچه‌های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه‌های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می‌شوند.
او گفت: ماسک‌های تولیدی برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه ها آماده می‌شوند.
او افزود: قیمت مصرفی برای خریداران از داروخانه‌های توزیع، مبلغ سه هزارتومان است و داروخانه‌های که در فروش تخلف می‌کنند به جد با آن ها برخورد می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.