مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:در روزهای یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری هرگونه تردد وسائل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی مشمول برخورد قانونی پلیس راهور خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در روز‌های یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری هرگونه تردد وسائل نقلیه شخصی رانندگان تاکسی مشمول برخورد قانونی پلیس راهور خواهد شد.

او با اشاره به فعالیت‌های ستاد مقابله و پیشگیری کرونا سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: فعالیت‌های آموزشی برای رانندگان ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر اصفهان انجام شده و بروشور‌های آموزشی بین آن‌ها توزیع می‌شود همچنین آموزش‌های مجازی برای آن‌ها ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: به رانندگان تاکسی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو آموزش لازم داده شده و باید روزی سه بار خودرو‌ها ضدعفونی شود.

او ادامه داد: اعتبار پروانه فعالیت رانندگان تاکسیرانان و آژانس‌ها تاکسی تلفنی که مدت آن‌ها تا اسفند ۹۸ به اتمام رسیده بود، تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید شده و نیاز به مراجعه به سازمان و شرکت‌ها نیست.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.