ضدعفونی سرویس‌های مدارس شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:سازمان تاکسیرانی اقلام مورد نیاز برای شست و شو و ضدعفونی کردن خودروهای سرویس مدرسه را با کمترین هزینه در اختیار رانندگان قرار می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اقدامات مقابله‌ای برای کنترل شیوع ویروس کرونا در دو بخش آموزشی و عملیاتی در تاکسیرانی اصفهان اجرایی شده گفت: بخش آموزشی فعال شده است و پیام‌های آموزشی در شبکه‌های اجتماعی و به صورت پیامک برای رانندگان ارسال شده است.

هادی منوچهری افزود: در بخش عملیاتی نیز فراخوانی برای آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس اعلام می‌شود تا استادان متخصص در زمینه بهداشت، موارد ایمنی و بهداشت و نحوه ضدعفونی کردن سرویس‌های مدارس را به رانندگان آموزش دهند.

او با اشاره به اینکه ضدعفونی سرویس‌های مدارس شهر باید دو بار در روز، یک بار قبل از سرویس گیری و یک بار بعد از پایان کار انجام شود گفت: سازمان تاکسیرانی اقلام مورد نیاز برای شست و شو و ضدعفونی کردن خودرو‌های سرویس مدرسه را با کمترین هزینه در اختیار رانندگان قرار می‌دهد.

منوچهری افزود: به رانندگان تاکسی آموزش لازم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و استفاده از آن بر روی صندلی‌ها، دستگیره و دیگر قسمت‌های مورد نیاز خودرو صورت گرفته است و باید روزی سه بار خودرو‌ها ضدعفونی شود.

۹ هزار سرویس مدرسه در شهر ۷۲ هزار دانش آموز را جابجا می‌کنند و ۲۳ هزار تاکسی زرد در شهر تردد دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.