ورود به مناطق تفریحی و گردشگری دشت آزادگان ممنوع شد

فرماندار دشت آزادگان از ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری و تفریحی این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و برنامه‌های پیشگیرانه اتخاذ شده در قرارگاه گفت: تمامی مسیر‌های ورودی و خروجی به شهرستان بسته شده است، اما برخی از اهالی این موضوع را جدی نمی‌گیرند.

او با بیان اینکه روزانه هشدار‌های لازم به مردم این شهرستان از طریق رسانه‌های خبری داده می‌شود، بیان داشت: برای شکست  کرونا مردم باید از حضور در اجتماعات بازار‌ها، پارک‌ها و مناطق تفریحی پرهیز کرده و در خانه بمانند.

سیلاوی اظهار کرد: ورود به مناطق تفریحی و گردشگری و علی الخصوص ام الدبس و عفلوگ و پارک ها، از روز‌های ۱۱ تا ۱۵ فروردین ممنوع است و امسال به دلیل حفظ سلامت اهالی، از ورود افراد به این مناطق جلوگیری می‌شود.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه کار تعطیلی تمامی واحد‌های غیر ضروری و بازار‌های شهرستان با همت اداره صنعت و معدن و نیروی انتظامی انجام شده است از همکاری تمامی دست اندرکاران قرارگاه هماهنگی تقدیر و تشکر کرد.

برابرابلاغ دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا کشور در صورت رعایت نکردن، ضمن توقیف خودرو به مدت یک ماه، جریمه سنگینی نیزبرای خاطی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.