اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در محورهای انار

‍طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در محورهای مواصلاتی شهرستان انار در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالله عابدینی، رئیس پلیس راه کرمان ـ یزد (انار) گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شده از انجام هرگونه سفر در مبدا جلوگیری بعمل آید لذا از عموم مردم تقاضا داریم سفرهای خود را لغو کنند.

او افزود: در اجرای طرح مذکور، صرفاً به افراد ساکن هر شهر اجازه ورود به شهر داده خواهد شد و از ورود افراد غیربومی به شهرها جلوگیری بعمل می‌آید.

 

سرهنگ عابدینی تصریح کرد: طبق تصمیم این ستاد لازم است، تمام کسانی که در مسافرت هستند هرچه سریعتر به خانه و محل سکونت خود بازگردند تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

فرمانده پلیس راه کرمان ـ یزد (انار) تأکید کرد: لازم است مردم بدانند، خودروهای مسافران در زمان بازگشت به محل سکونت به هیچ عنوان امکان ورود به شهرهای طول مسیر و استفاده از امکانات شهرها نظیر رستوران‌ها را نخواهند داشت و برای استراحت باید از استراحتگاه‌های جاده‌ها استفاده کنند.

 

سرهنگ عابدینی بر لزوم اجرای این تصمیم‌ها تاکید کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن مقرارت و ورود افراد به شهرها، ضمن اعمال جریمه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودروی آن‌ها به‌مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

او افزود: در اجرای این تصمیم‌ها، تردد وسایل نقلیه باربری حمل نقل کالاهای اساسی، مواد سوختی، فاسدشدنی، محصولات بهداشتی و ضدعفونی با در نظر داشتن نکات بهداشتی بلامانع اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار