تشدید محدودیت تردد در ورودی‌های استان کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از تشدید محدودیت تردد در ورودی‌های استان خبر داد و گفت : هر خودروی غیربومی وارد استان شود به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در همین راستا محدودیت‌هایی در بحث تردد اعمال شده که این محدودیت‌ها از روز جمعه (۸ فروردین) تشدید شده است.

او گفت : بر اساس محدودیت‌های اعلامی جدید خودرو‌های غیربومی حق ورود به استان را ندارند و با استقرار تیم‌های پلیس راه در کنار سایر عوامل انتظامی در ورودی‌های استان از ورود این خودرو‌ها به استان جلوگیری می‌شود.

حیدری گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در صورت ورود خودرو‌های غیربومی به استان، این خودرو‌ها به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده و به مدت یک ماه نیز توقیف می‌شوند، بنابراین توصیه و تاکید داریم خودرو‌های غیربومی به استان کرمانشاه نیایند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه معیار تشخیص خودرو‌های غیربومی را پلاک خودرو، کارت ملی و محل صدور بیمه نامه خودرو عنوان کرد.

حیدری از استقرار ۵۶ تیم گشتی در محور‌های استان و در ورودی‌های استان خبر داد وافزود: در طرح نوروزی امسال با اشاره به کاهش تردد خودرو‌ها تیم‌های گشتی افزایش داده نشده است.

او افزود: تردد در محور‌های استان در طرح نوروزی امسال تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: همچنین طی این مدت فوتی‌های تصادفات نیز کاهش ۷۰ درصدی داشته است.

حیدری با بیان اینکه کاهش بیشتر تردد برای کنترل شیوع بیماری کرونا لازم است، از مردم خواست تا همکاری موثر داشته و با خودداری از تردد در محور‌های استان به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار