خریداری ۲۰۰ دوربین نظارتی در کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از خریداری ۲۰۰ دوربین نظارتی خبر داد و گفت : این دوربین‌ها امسال در معابر شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به وجود ۴۲ تقاطع در سطح شهر کرمانشاه، گفت : از این تعداد، ۱۵ تقاطع در دست هوشمند سازی است.

او گفت : فرآیند هوشمندسازی یعنی مدیریت مرکزی و هماهنگ تمام تقاطع‌های شهر که این امر نیازمند وجود شبکه ارتباطی فیبرنوری و نرم افزار خاص است که در حال حاضر نرم افزار انجام این کار تهیه شده، اما هنوز زیرساخت‌های فعالسازی آن تکمیل نیست و بحث ارتباط فیبرنوری و سرور‌ها نیز کامل نشده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هوشمندسازی تقاطع‌ها را عامل موثری در جهت کنترل و مدیریت هرچه بیشتر و بهتر ترافیک شهری دانست و افزود: امسال در کنار بحث هوشمندسازی تقاطع ها، جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک شهری بحث پایش تصویری شهر هم مدنظر است و در همین راستا ۲۰۰ دروبین نظارتی خریداری شده که امسال در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

ارجمندی گفت: هم اکنون ۱۸ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است و با نصب این ۲۰۰ دوربین قطعا نظارت موثری بر معابر شهری خواهیم داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اعتبار نصب این ۲۰۰ دوربین را حدود ۱۲ میلیارد تومان اعلام و گفت: نصب این دوربین‌ها نیازمند تجهیزات جانبی دیگری است که مجموعا حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه دارد که این اعتبار تامین شده و کار نصب دوربین‌ها امسال انجام می‌شود.

ارجمندی با اشاره به وجود ۱۰ دوربین ثبت تخلف در معابر شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه از این تعداد تنها پنج دوربین فعال هستند.

او با بیان اینکه خرید دوربین‌های کنترل سرعت هم در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر برنامه خرید ۴۰ دوربین کنترل سرعت را در دستور کار داریم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار