پلمب ۱۲ واحد صنفی غیرضروری فعال در زرندیه

با دستور دادستان ۱۲ واحد صنفی غیرضروری فعال در زرندیه پلمب شدند.

پلمب ۱۲ واحد صنفی غیرضروری دایر در زرندیهدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی واصناف و پلمب ۱۲ واحد صنفی‌ غیرضروری فعال در این شهرستان با دستور دادستان خبر داد.

سرهنگ یوسفوند گفت: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ۲۵ واحد‌های صنفی شهرستان بازدید شد.

او اضافه کرد: در این بازدید‌ها با دستور دادستان تعداد ۱۲ واحد صنفی غیرضروری فعال به علت رعایت نکردن مقررات و تذکرات مبنی بر تعطیلی واحد‌های صنفیپلمب و به ۱۵ واحد دیگر تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مدافعان سلامت و امنیت را یاری دهند.

با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی طرح تشدید فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از فردا ۸ فروردین تا ۱۵ فروردین ماه در سراسر کشور اجرا و همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم اجرا می‌شودو در صورت تصویب این ستاد طرح تمدید خواهد شد.

طبق این مصوبات فقط برخی اصناف از جمله مواد غذایی بر اساس اقتضا و شرایط محلی فعالیت آن‌ها درمدت یاد شده می‌توانند دایر باشند و بقیه اصناف که از طریق اتحادیه به آن‌ها اعلام شده باید کسب خود را تعطیل کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.