برگزاری نخستین جشنواره مجازی نمایش کوتاه در اسفراین

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: نخستین جشنواره مجازی نمایش کوتاه با مشارکت حداکثری هنرمندان این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رضا ارغیانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین عنوان کرد: نخستین جشنواره مجازی نمایش کوتاه با هدف غنی سازی اوقات فراغت هنرمندان و یکی از راهکار‌های مناسب در خانه ماندن به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

ارغیانی اظهار کرد: لزوم ماندن در منزل با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، جایگاه کتاب و مطالعه در زمان قرنطینه خانگی و بهداشت فردی از جمله موضوعات این جشنواره عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه از هر شرکت کننده حداکثر ۲ اثر پذیرفته خواهد شد،اظهار کرد:رعایت موازین شرعی و اخلاقی، ضبط و تولید نمایش در سه دقیقه با تلفن همراه و حضور حداکثر چهار بازیگر در نمایش را از ضوابط و مقررات جشنواره دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین برگزار خواهد شد، بیان داشت: متقاضیان می‌بایست آثار خود را برای شرکت در جشنواره از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۴۹۵۶۹۸۰ ارسال کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.