همه در مسیر حذف ویروس کرونا نقشی کلیدی دارند/ هیچ خطایی پذیرفتی نیست

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه در مسیر حذف ویروس کرونا نقشی کلیدی دارند و اگر کوتاهی‌ای به عمد یا غیرعمد صورت پذیرد به هیچ وجه قابل جبران نبوده و نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه همه در مسیر حذف ویروس کرونا نقشی کلیدی دارند، گفت: اگر کوتاهی‌ای به عمد یا غیرعمد صورت پذیرد خطایی جبران‌ناپذیر از سوی فرد و مجموعه متخلف رخ داده که به هیچ وجه قابل جبران نبوده و نیست.

او ادامه داد: با تشکیل دبیرخانه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تقسیم مسئولیت‌ها بر اساس Team Working، کلیه اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سطح مدیریتی کلان به‌صورت روزانه مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدامات در ۸ حوزه دبیرخانه کارگروه مراقبت و درمان کرونا، مدیریت تجهیزات پزشکی، مدیریت پرستاری، مدیریت امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی، مدیریت حوادث و فوریت‌ها، اداره گردشگری سلامت، مدیریت نظارت و اعتبار بخشی و اداره امور آزمایشگاه‌ها بوده است.

بدیعی با بیان اینکه همه اعضای کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در برنامه مبارزه با کرونا در جهت اجرای هرچه بهتر این مأموریت بسیارسخت نقشی کلیدی و اساسی دارند، تصریح کرد: به تمامی ۸ حوزه فعال در کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مأموریت ویژه مبارزه با کرونا اعلام شده برنامه‌ها و سرفصل‌های تکلیفی‌شان را به‌موقع اجرا کنند تا خللی در اجرای برنامه‌ها و سرفصل‌های تکلیفی ۷ حوزه دیگر به‌وجود نیاید.

او تصریح کرد: معتقدیم که همه در حرکت این زنجیره وسیع در مسیر حذف این ویروس منحوس نقشی کلیدی داریم و اینگونه نیست که ما بگوییم با کوتاهی یک حوزه مشکلی برای حوزه‌های دیگر به‌وجود نمی‌آید.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.