اقدامات عمرانی برای مناطق سیل زده ریگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از ترمیم و بازسازی جاده دهرضای ریگان، لایه روبی تعدادی از رودخانه ها و اصلاح و بازسازی شبکه برق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مصطفی موسوی آیت اللهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان امروز در سفر به شهرستان ریگان و بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان گفت: جاده  دهرضای شهرستان ریگان به طول ۴۰ کیلومتر که در اثر سیل خسارت دیده، ترمیم و بازسازی می شود. 

 او افزود: با توجه به نیاز تعدادی از رودخانه‌های شهرستان به لایه روبی در این زمینه تصمیمات لازم گرفته شده است.
موسوی آیت اللهی با اشاره به اینکه سیلاب خسارات زیادی به شبکه برق مناطق سیل زده ریگان وارد کرده است از اصلاح و بازسازی شبکه برق این منطقه سخن گفت و بیان کرد: با برآورد نهایی خسارات ناشی از سیل،  اعتبارات  به قسمت‌های مختلف نیز تخصیص می یابد. 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، امروز از سیل بند خسارت دیده شهرستان و روستا‌های دچار خسارت نیز بازدید کرد. 

امین باقری فرماندار ریگان نیز در این بازدید با بیان اینکه سیلاب بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به زیر ساخت‌های شهرستان خسارت وارد کرده است، گفت: این سیلاب  به ۴۵۰ کیلومتر راه خاکی و آسفالته در شهرستان،  ۱۵ موتور پمپ کشاورزی و مرکز تحقیقاتی کشاورزی منطقه دهرضا نیز خسارت وارد کرده است. 
او با اشاره به اینکه برق رسانی به تمامی روستا‌های شهرستان انجام شده است، افزود: تلاش برای بازگشایی را‌ه های روستایی ریگان در مناطق کوهستانی ادامه دارد.

 انتهای پیام/ب

برچسب ها: خسارت سیل ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار