اختلال در ارتباطات مخابراتی جنوب کرمان

سرپرست اداره نگهداری و ارتباطات سیار اداره کل مخابرات استان کرمان گفت: به دلیل آسیب به شبکه فیبر نوری، کلیه ارتباطات تلفن همراه در جنوب کرمان قطع شده و تلاش برای وصل بخشی از این مجموعه آغاز شده است.

مجتبی کاشانی، سرپرست اداره نگهداری و ارتباطات سیار اداره کل مخابرات استان کرمان در پاسخ به پیگیری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مبنی بر اختلال در ارتباطات مخابراتی جنوب کرمان گفت: قطعی ارتباط تلفن‌های همراه و ایجاد اختلال در جنوب کرمان بر اثر تخریب‌های سیل است که این مورد طی هفته گذشته نیز اتفاق افتاد و به مرور زمان حل شد.

او افزود: با آغاز بارندگی‌ها و شرایط جوی کنونی در شهرستان‌های جنوبی، باز هم از ساعاتی قبل به دلیل آسیب به شبکه زیرساختی و فیبرنوری شهرستان‌های جنوبی به ویژه شهرستان جیرفت و کهنوج درزمینه ارتباطات همراه با مشکل مواجه هستیم.

 

کاشانی تصریح کرد: با ایجاد قطعی و اختلال در شبکه همراه در شهرستان‌های جنوبی، اکیپ‌های عیب یابی و رفع نقص به محل اعزام شده اند و درصدد راه اندازی و جابجایی موقت فیبر نوری به مکانی دیگر هستند.

سرپرست اداره نگهداری و ارتباطات سیار اداره کل مخابرات استان کرمان بیان داشت: با عیب یابی و رفع مشکل شبکه فیبر نوری تنها بخشی از ارتباطات وصل خواهد شد و رفع کامل مشکل و وصل ارتباط شبکه‌های همراه طی روز‌های آینده و در صورت رفع مشکل زیرساخت‌های ارتباطات و فیبر نوری اتفاق خواهد افتاد.

 

کاشانی گفت: ظرف یک ساعت آینده بخشی از مشکل ارتباطی شبکه‌های همراه در جنوب رفع خواهد شد.

براثر بارندگی هفته گذشته درجنوب کرمان و سیلاب، بخشی از شبکه‌های فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابراتی آسیب دیده است که امروز نیز با آغاز بارش مجدد باران درمناطق جنوبی مردم با اختلال و قطعی شبکه‌های تلفن همراه در شهرستان‌های جنوبی مواجه شدند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصرامیری
۱۴:۱۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
باسلام .ساکن رودبارجنوب هستم .اول خیابان خواجوی کرمانی یک پست مخابرات که در اول خیابان بود .نمی دانم این پست حذف شد قانونی بود یا خودسرانه الان سیم های تلغن من با فاصله چند صدمتری به ما میرسد .ناگفته نماند که سرسیم پست درزیر زمین خاک شد ..پیگری کنید قانونی بوده یا....چون زمین منزلی که پست مخابرات برستون سردر بود توسط دلالان .زمین خوار فعلا تصاحب کردند ولی پست مخابرات چرا حذف شد ‌.یا پارتی دارند .یا پول.ازافشانام خوداری بفرمایید بصورت پیام درخدمتم ‌..نمی دانم چرا کابل پست در همان جا دفن شد.اگرباید بجای دیگر اطلاع رسانی کنم شماره تلفنی ارسال بفرمایید .ممنونم متشگر..همه با هم برای شهری اباد.بکوشیم اگرکسی خیانت میکند .به این مردم اوراحذف از کارش کنید
آخرین اخبار