فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و نظارت بر اصناف، تعداد ۴۱ واحد صنفی متخلف در نیشابور پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به پلمب ۴۱ واحد صنفی در این شهرستان، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان نیشابور مبنی بر تعطیلی کلیه صنوف به غیر از صنوف ضروری به منظور تامین سلامتی شهروندان، طرح بازدید و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف با همکاری اداره اصناف، معاونت بهداشت و درمان و اداره صمت در شهرستان نیشابور اجرا شد.

او ادامه داد: ماموران دایره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی، ضمن انجام ۱۲۷ مورد بازدید، تعداد ۴۱ واحد صنفی متخلف را به علت رعایت نکردن قوانین صنفی با دستور مقام قضایی پلمب، تعداد ۵۴ مورد اخذ تعهد و به تعداد ۳۲ واحد صنفی دیگر اخطار پلمپ صادر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سلامت خانواده، امنیت جامعه است لذا در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان مبنی بر تعطیلی صنوف تا پایان عید نوروز به غیر از صنوف ضروری که از طریق اصناف نیز اطلاع رسانی شده است از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی از سوی واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار