نقش پست در شرایط کنونی کشور

با حضور مدیر کل حراست و امنیت پستی در منطقه پستی شمال غرب تهران روند خدمات رسانی و انجام فرایندهای پستی در شرایط بحران شیوع کرونا و تعطیلات نوروزی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بازدید که روز گذشته با همراهی مهدی مقصودی مدیرکل پست استان تهران انجام پذیرفت، غلامرضا ملکیان مدیرکل حراست و امنیت پستی اظهار امیدواری کرد: در شرایط بحران شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با تعطیلات نوروز، شرکت ملی پست بتواند برگ زرین دیگری را در عرصه ایثار و خدمت رسانی به یادگار بگذارد.

ملکیان با یادآوری این نکته که در چنین شرایطی لازم است تردد‌های عمومی کاهش یابد افزود: این شرایط فرصت مناسبی است تا مردم بدون آنکه از خانه خارج شوند از سرویس‌های تجارت الکترونیک بهره ببرند و کالا‌ها و وسایل مورد نیاز خود را از این طریق این سرویس پستی تأمین نمایند.

او ضمن نظارت بر چگونگی انجام عملیات و فرآیند‌های پستی و ضدعفونی مرسولات پیش از رهسپاری، با یادآوری لزوم حفظ کیفیت و سرعت انجام خدمات، نسبت به تشدید مراقبت‌ها از نظر بهداشتی تأکید کرد.

ملکیان با اشاره به نقش حساس و اثرگذار کارکنان شبکه پستی در این شرایط بحرانی، پرسنل منطقه پستی شمال غرب را به نمایندگی از همه کارکنان شبکه پستی، مورد قدردانی قرار داد و ضمن گفتگو، در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.