۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ فروردین)

در جدول این هفته تنها سه سازنده حضور دارند که گوشی‌های هوشمند آن‌ها موفق به حضور در فهرست پرطرفدارترین‌ها شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته‌ای دیگر گذشت و ما با یک فهرست جدید از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند آمده‌ایم. پیشتر فکر می‌کردیم که هفته دوازدهم پر از اتفاقات جدید است اما اکنون پس از گذشت هفت روز متوجه شده‌ایم که اینطور نبوده است. این اتفاق باعث تغییرات دراماتیکی در فهرست هفته جاری شده است. تنها سه عضو از فهرست هفته پیش توانسته‌اند به این هفته راه پیدا کنند که بهترین آن‌ها نیز در مقام پنجم قرار دارد.

گوشی‌هایی که این هفته پرطرفدار بودند

هوآوی تا به اکنون بزرگ‌ترین برنده است زیرا دو گوشی جدید آن موفق به گرفتن مقا‌م‌های اول و دوم فهرست ما شده‌اند. گوشی‌های P40 Pro و +P40 Pro اکنون در دو جایگاه اول قرار دارند. آخرین مقام در سه گوشی برتر به گوشی تازه نفس شیائومی با نام می ۱۰ لایت 5G می‌رسد. شیائومی Mi 10 Lite 5G، مقرون به صرفه‌ترین گوشی موجود در بازار غرب است که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند.

جایگاه چهارم به ردمی نوت 9S، همتای بین المللی Redmi Note Pro، می‌رسد. پس از آن نیز در مقام پنجم یک ردمی دیگر داریم. این دستگاه ردمی K30 Pro است. آخرین عضو خانواده پرچمداران جدید هوآوی در مقام ششم قرار گرفته است و K30 Pro Zoom نام دارد. اولین مورد از دو گوشی سامسونگ درون فهرست این هفته، گلکسی M51 است. این تلفن هوشمند حتی قبل از اولین حضور رسمی خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته بود.

پس از این دستگاه ما ردمی نوت 9 پرو و سامسونگ گلکسی S20 اولترا را داریم و توسط این دو محصول فهرست ۱۰ گوشی هوشمند پرطرفدار هفته ما تمام می‌شود. این بدان معناست که ما در فهرست ۱۰  گوشی برتر تنها سه سازنده داریم که نسبت به گذشته کمتر شده است.

در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین‌های این هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ فروردین)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ فروردین)


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ اسفند)


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار