اقدامات جنرال موتورز برای مقابله با ویروس کرونا

شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که قصد دارد هر ماه ۱۰ هزار دستگاه تهویه هوا در جهت مقابله با ویروس کرونا را وارد بازار کند.

اقدامات جنرال موتورز برای مقابله با ویروس کرونابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت جنرال موتورز به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده خودرو، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد برای مقابله با ویروس کرونا به ساخت دستگاه‌های تهویه هوا بسیار قدرتمندی دست بزند. شرکت جنرال موتورز برای این اقدام خود نزدیک به هزار کارگر بخش خودروسازی خود را در شهر Kokomo هندوستان دور هم جمع کرده است و قصد دارد هر چه سریع‌تر این دستگاه‌های تهویه هوا را به تولید انبوه برساند.

طبق اطلاعاتی که از این شرکت منتشر شده است، ظاهرا جنرال موتورز قصد دارد در هر ماه ۱۰ هزار دستگاه تهویه هوا وارد بازار کند، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده است که تولید انبوه این دستگاه‌ها از چه زمانی آغاز خواهد شد؛ این تنها اقدام جنرال موتورز برای مقابله با ویروس کرونا نیست و شرکت مذکور قصد دارد از هفته آینده به تولید ماسک‌های جراحی که یکی از مهم‌ترین لوازم برای پزشکان و بیماران در این ایام است مشغول شود.

اقدامات جنرال موتورز برای مقابله با ویروس کرونا

طبق برآورد‌های اولیه جنرال موتورز، این شرکت انتظار دارد بتواند در تعداد ۵۰ هزار ماسک در روز تولید کند و تولید ماسک توسط این شرکت تا دو هفته ادامه داشته باشد؛ همچنین این شرکت اعلام کرده است که تجهیزاتی که در اختیار دارد توانایی تولید ۱۰۰ هزار ماسک در روز را دارد و شاید تولید ماسک خود در روز را به این رقم افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: همکاری Epic Games با سازندگان بزرگ عناوین رایانه‌ای


به این ترتیب شرکت جنرال موتورز نیز به طور رسمی برای مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شد و به جمع خودروساز‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند، پیوست. از سایر شرکت‌های خودروسازی بزرگ که در جهت مقابله با کرونا فعالیت دارند، می‌توان شرکت تسلا که در حال تامین دستگاه‌های تهویه هوا برای بیمارستان‌های نیویورک است را نام برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار