مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا مصرف بنزین در کرمان ۷۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده، مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از هشتم فروردین جاری گفت: مصرف بنزین در این استان ۷۴ درصد کاهش یافته است.

او همچنین از کاهش ۸۵ درصدی کاهش تردد خودرو‌ها خبر داد و افزود: کاهش تردد خودرو‌ها و مصرف سوخت بیانگر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم کرمان است.

تقی زاده با اشاره به اینکه ۷۰ نقطه برای کنترل ورود و خروج در استان کرمان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: از زمان آغاز طرح تاکنون برای ۱۸۰ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده و شش هزار و ۱۲۲ خودرو به محل سکونتشان برگشت داده شده اند.

او با اشاره به اینکه در طرح فاصله گذاری اجتماعی فقط ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌ها کنترل می‌شود، گفت: بر اساس این طرح، تردد خودرو‌ها از در منازل مردم کنترل نمی‌شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی اظهار کرد: با توجه به اپیدمی کرونا باید فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویژه رعایت شود و لازم است مردم در این ایام به ویژه در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین از منازلشان خارج نشوند.

او همچنین از ممنوعیت ورود به پارک‌ها و بوستان‌های استان کرمان خبر داد و گفت: ورود به تمامی تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها در این ایام ممنوع است.

تقی زاده همچنین از مسافران خواست که هر چه سریعتر کرمان را ترک کرده و به محل سکونتشان برگردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار