قاتل عاشق، دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ۲ نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سجاد افشار منش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج که منجر به کشته شدن سه نفر و همچنین زخمی شدن ۲ نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود، خبر داد و گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد می‌کند.

او بیان داشت: متاسفانه قاتل در خردادماه پارسال، پس از شنیدن درخواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه (همسر به اصطلاح آینده خود) حمله می‌کند و در یک اقدام هولناک پدر، مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند.

افشار منش با بیان اینکه دو نفر دیگر از اعضای این خانواده مجروح می‌شوند، افزود: در این حادثه دختر و پسر خانواده مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

او بیان کرد: پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد ۱۳۷۱ است از محل جرم متواری شد.

افشارمنش افزود: بلافاصله پس از این حادثه هولناک، دادستانی قلعه گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

او افزود: متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود که در نهایت طی، یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، عصر امروز در قلعه گنج بازداشت شد.

این مقام قضایی گفت: در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است و با قید فوریت به پرونده رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: دادستان کل کشور ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار