کاهش ۱۱ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای لرستان گفت: تردد خودرو‌ها در دوازدهم فروردین ماه امسال در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس شرفی گفت: براساس گزارش تردد شمار خودرو در دوازدهم فروردین ماه امسال ۱۶ هزار و ۸۶۲ دستگاه وسیله نقلیه خروجی در محور‌های استان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۵ هزارو ۶۰۵ وسیله نقلیه ورودی در محور‌های استان تردد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرفی بیان کرد: بیشترین تردد در جاده بروجرد - اراک با سه هزار و ۸۲۶، اراک - بروجرد با سه هزار و ۱۶۶و ملایر - بروجرد با ۲ هزار و ۹۹ وسیله نقلیه می‌باشد.

وی اضافه کرد: کمترین تردد در محور‌های خمین - الیگودرز با ۵۸۴، هرسین - نورآباد با ۶۹۵، نورآباد - هرسین با ۷۱۹ وسیله نقلیه و ساعات اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ عصر بوده است.

به گفته وی این آمار نشان می‌دهد که اکثر مردم به توصیه‌ها درخصوص پرهیز از سفر‌های غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توجه دارند، اما باز هم تاکید می‌کنیم هموطنان از سفر پرهیز و در خانه بمانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: نوروز امسال متفاوت از سال‌های قبل است و از مردم می‌خواهیم این شرایط را درک کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار