توزیع ۵۵۰۰ بسته بهداشتی بین مددجویان لرستانی

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند ولو اینکه تحت پوشش این نهاد نباشند، خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی فارسانی، با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به مددجویان لرستانی کمیته‌امداد، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ خدمت کمیته امداد از قبیل درخواست مسکن، تسهیلات کارگشایی و بلاعوض دانشجویی از طریق سامانه الکترونیکی امداد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا، مراجعه مددجویان به سامانه برای ثبت درخواست‌ها کم بود، اما طی یک‌ماهه اخیر این آمار رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان از کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی این نهاد به مددجویان دارای بیماران زمینه‌ای طی روز‌های گذشته خبر و ادامه داد: به ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار در معرض آسیب و دارای بیماری زمینه‌ای کمک هزینه خرید وسایل و مواد بهداستی پرداخت شد.

محمدی‌فارسانی بیان داشت: همچنین با مشارکت مراکز نیکوکاری، هلال‌احمر و برخی بانک‌ها ۲ هزار بسته بهداشتی بین مددجویان امداد توزیع شد.

وی با اشاره به ارائه مشاوره‌های تلفنی به مددجویان در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، افزود: همچنین طی روز‌های اخیر بسته و بروشور‌های آموزشی بین مددجویان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) لرستان همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند ولو اینکه تحت پوشش این نهاد نباشند، خبر داد و گفت: افراد نیازمند مبتلا به کرونا می‌توانند با ارسال مدارکی همچون نامه بیمارستان و شماره ملی، کمک بلاعوضی را از سوی کمیته‌امداد دریافت کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.