تصاویر قاب سری OnePlus 8 فاش شد

پس از افشای اطلاعات OnePlus 8 این بار تصاویر قاب سری OnePlus 8 در فضای مجازی درز پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود وان پلاس ۱۴ آوریل در یک رویداد آنلاین دو دستگاه OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro را معرفی کند. این شرکت به تازگی زمان عرضه این دو گوشی هوشمند را تائید کرده است، اما اطلاعات دیگری از آن‌ها در اختیار ما قرار نداده‌اند. البته ما تاکنون به دلیل افشای زیاد اطلاعات این دو گوشی، تقریبا همه چیز را درباره آن‌ها می‌دانیم.

تصاویر قاب گوشی‌های جدید وان پلاس

امروز به لطف یکی از افشاگران دنیای فناوری، تصاویر جالبی از قاب‌های رسمی دو گوشی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro فاش شده است. مانند دستگاه‌های دیگر وان پلاس، قاب‌های این دو گوشی نیز در رنگ‌ها مختلفی عرضه می‌شود که از آن‌ها می‌توان به مشکی، کربنی، آبی و موارد دیگر اشاره کرد. گفته می‌شود قاب‌های مذکور به سرعت پس از عرضه گوشی، برای فروش آماده می‌شوند.

تصاویر قاب‌های منتشر شده همچنین از اطلاعات دوربین نیز پرده برمی‌دارد. به نظر می‌رسد گوشی OnePlus 8 دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود، اما نسخه پرو آن چهار دوربین به همراه سنسور تشخیص عمق در پنل پشتی خود جای داده است.

در ادامه تصاویر فاش شده از قاب گوشی‌های OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه وان پلاس ۸ پرو با فناوری شارژ بی‌سیم


تصاویر قاب سری OnePlus 8 فاش شداطلاعات فاش شده از خانواده OnePlus 8

بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از سایت‌های خبری فناوری، سری OnePlus 8 دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی است و این خانواده اولین دستگاه‌های ۵G شرکت سازنده هستند. باقی شایعه‌های منتشر شده از این خانواده، تراشه استفاده شده در آن‌ها اسنپدراگون ۸۶۵ SoC است که با یک رم ۸ گیگابایتی همراه می‌شود.

باید برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم تا بتوانیم بهتر از همیشه این خانواده جدید را بشناسیم. گوشی‌های این شرکت را می‌توان از بهترین دستگاه‌های مقرون به صرفه دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار