پروژه‌های بزرگ گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمدگفت: چندین پروژه اقتصادی در حوزه گردشگری استان با حمایت مسئولان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مجید صفائی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمدگفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهش تولید»، اولویت  این اداره‌کل اجرای طرح‌های اشتغال‌زا همراه با تولید در حوزه گردشگری و صنایع دستی است.

او از اجرای چندین پروژه اقتصادی در حوزه گردشگری استان با حمایت مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سال ۹۹ خبر داد.

صفائی عنوان کرد: گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حال تحول در حوزه زیرساخت‌ها است که انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی در این راستا با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری بیشتری داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه همه امکانات دولتی و بخش خصوصی استان در مدت اخیر برای کنترل بیماری کرونا به‌کار گرفته شده است، گفت: بعد از شکست کرونا، برنامه‌های اقتصادی در حوزه گردشگری استان اجرا می‌شود.

سید حشمت الله صمیمی‌دوست گردشگری را از محور‌های مهم توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: در سال ۹۹، پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تامین اعتبار می‌شود.

وی در رابطه با مشکلات راه‌اندازی پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری تله کابین یاسوج، عنوان کرد: تسهیلات ویژه برای اتمام این پروژه اقتصادی از طریق مسئولان تامین شده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ماه‌های اخیر پروژه‌های اقتصادی استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی پیشرفت‌های خوبی داشته، ابراز کرد: از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در همه شهرستان‌های استان حمایت ویژه می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.