اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale

به تازگی به مناسبت دروغ آوریل، به عنوان PUBG یک بخش جدید به نام Fantasy Battle Royale اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال به دلیل ویروس کرونا نه تنها در ایران بلکه در همه کشور‌ها مردم استرس فراوانی را متحمل می‌شوند؛ در نتیجه اکثر افراد حوصله رسومی مانند دروغ ۱۳ یا دروغ آوریل (April Fool) را ندارند. اما توسعه دهندگان عنوان PUBG زیاد به این مسئله توجه نکرده‌اند، زیرا به تازگی اتفاق جدیدی در این بازی رخ داده است که به دروغ آوریل مربوط می‌شود. توسعه دهندگان عنوان مذکور کمی دیوانگی به آن اضافه کرده‌اند که گیمر‌هایی که در خانه‌های خود هستند را بیشتر از گذشته سرگرم کنند.

فتنسی بتل رویال (Fantasy Battle Royale) چیست

فتنسی بتل رویال (Fantasy Battle Royale) یک رویداد اختیاری است که چهار کلاس شمشیر و جادوگری را به این بازی اضافه می‌کند و بعضی از مکانیک‌ها را نیز تغییر می‌دهد. گیمر‌ها می‌توانند به عنوان یک بربر (Barbarian)، رنجر، جادوگر یا پالادین بازی کنند و در میدان جنگ موارد مورد نیاز خود را تهیه کنند. این بدان معناست که بازیکنان باید ضمن برای ساختن و پیشرفت کردن در بازی، استراتژی خود را برای زنده ماندن نشان دهند. این رویداد از امروز آغاز می‌شود و تا ۷ آوریل ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن "حالت عکس" به عنوان Death Stranding


اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale

فرایند ساخت بخش جدید عنوان PUBG

تیم PUBG این نکته را توضیح داد که ایجاد این حالت از نظر زمان یا منابع زیاد طول نکشیده است. زیرا علی‌رغم وجود بعضی اتفاقات هنری جدید در این عنوان، بیشتر گزینه‌های موجود در Fantasy Battle Royale از کد‌های قبلی است. توسعه دهندگان به طرفداران اطمینان می‌دهند که در حال کار روی پیشرفت‌های بازی اصلی هستند و به زودی خبر‌های جدیدی از آن منتشر می‌شود. در این بین بازیکنان می‌توانند ضمن تمرین فاصله اجتماعی، که مهم‌ترین فاکتور مقابله با ویروس کرونا است، از بازی کردن بخش جدید PUBG لذت ببرند.

امیدواریم به زودی درمانی برای ویروس کرونا کشف شود که بتوان بار دیگر مثل گذشته به راحتی از خانه بیرون آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار