بیش از هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری قزوین

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از هزار و ۳۸ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در قالب ۶۳ تیم بازرسی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: به منظور نظارت ویژه و مستمر بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ملی ابلاغ شده از ۲۸ اسفند تا سیزدهمین روز فروردین، هزار و ۳۸ بازدید نظارتی در قالب ۳۶ تیم بازرسی از تاسیسات گردشگری استان انجام شد که طی این مدت ۳۴ اخطار کتبی و ۲۵ تذکر شفاهی برای واحد‌های متخلف صادر شده است.

خزائلی اظهار کرد: همچنین طی بازرسی‌های صورت گرفته دو واحد اقامتی، یک سفره‌خانه سنتی و یک واحد پذیرایی بین‌راهی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها تا اطلاع ثانوی جلوگیری شد.

او با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون رسیدگی به شکایات مردمی در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یادآور شد: تا ۱۳ فروردین، ۲۲ جلسه نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از تاسیسات گردشگری در قالب سه کمیسیون دفاتر خدمات مسافرتی، واحد‌های پذیرایی و واحد‌های اقامتی در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برگزار و در آن به بیش از ۴۰ گزارش در خصوص ثبت تور‌های گردشگری، استرداد هزینه بلیط، نحوه ارائه خدمات در واحد‌های اقامتی، مجتمع‌های بین‌راهی، رستوران‌ها رسیدگی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده نظارت و پایش مستمر تأسیسات گردشگری استان تا مهار کامل کرونا ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم اجرای دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس با واحد‌های خاطی برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.