تداوم برخورد با تردد غیر ضروری خودرو‌ها در خراسان رضوی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد تمام خودرو‌ها در شهر‌های استان توسط دوربین‌ها رصد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: برای دارندگان خودرو‌هایی که تردد آن‌ها بیش از ۲۰ بار در روز توسط دوربین‌ها ثبت شود، پیامک هشدار ارسال می‌شود.

او ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته برای صاحبان حدود ۹۰۰ خودرو در مشهد این پیامک ارسال شده و از رانندگان خواسته‌ایم از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز نیز شهروندان همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد داشتند و تردد خودرو‌ها در مشهد نسبت به روز‌های عادی بیش از ۹۵ درصد کاهش داشت.

سرهنگ دهنوی افزود: دیروز ۴۵۰ پیامک برای خودرو‌هایی که با سرنشین در شهر تردد داشتند ارسال شد که بخش اعظمی از آن‌ها با مد نظر قرار دادن این پیامک دیگر در سطح شهر تردد نکردند.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می‌شود.

مدت تعیین شده برای اجرای این طرح هشتم تا بیستم فروردین ماه امسال است که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید خواهد شد.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار