مشخصات جدید اتومبیل Rolls Roys Ghost

عکاسان توانستند تصاویر جاسوسی جدیدی از آخرین مدل اتومبیل Rolls Roys Ghost شرکت رولز رویس را در زمان انجام آزمایش‌های زمستانی ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل جدید اتومبیل Rolls Roys Ghost باری دیگر توسط عکاسان جاسوس در زمان انجام آزمایش‌های جاده‌ای دیده شده است.

تفاوت آنجاست که این بار خودروی مذکور در دید کاربران بسیار شفاف‌تر ظاهر شده و به نظر می‌آید شرکت سازنده سعی کرده تا جای گمانه‌زنی را برای طرفداران باز بگذارد. این اتومبیل جدید قرار است تا از برخورداری کابین Bentley Flying Spur بهره‌مند شود و همچنین پلتفرم تازه‌ای را در خود جای دهد.

اطلاعات جدید از اتومبیل شرکت رولز رویس

تصاویر جاسوسی زمانی گرفته شده‌اند که شرکت رولز رویس سعی داشت اتومبیل خود را برای انجام آزمایش‌های زمستانی به خیابان بیاورد. این در حالی است که خودروی جدید این شرکت آخرین بار یم سال پیش در قالب یک طرح اولیه دیده شده بود. شرکت رولز رویس سعی کرده با ایجاد فضای بیشتر بین محور چرخ‌ها بدنه‌ای جادارتر را به خریداران ارائه دهد تا آن‌ها بتوانند تجربه زیباتری را داشته باشند. همچنین انتظار نمی‌رود که این اقدام دید راننده را به شدت تغییر دهد و یا باعث ایجاد مشکل کنترل برای آن شود. همانند اتومبیل فانتوم، منتشر شده در سال گذشته خودروی Ghost نیز از معماری جدید پلتفرم شرکت برخوردار است.

مشخصات جدید اتومبیل Rolls Roys Ghost

این قالب انعطاف‌پذیر آلمینیومی قرار شده تا بر روی نسل‌های آینده تولید‌های شرکت رولز رویس نیز قرار گیرد. با توجه به آن که اتومبیل دیده شده همچنان از استتار بالایی برخوردار است نمی‌توان تغییرات بسیار زیادی را در آن دید و ذکر کرد. اما اگر شرکت مذکور سعی کرده باشد تا تغییرات مشابه‌ای با اتومبیل فانتوم را بر روی این خودرو شکل دهد، انتظار می‌رود تا آن‌ها بیشتر فناوری چراغ‌ها و سپر‌ها را مورد تغییر قرار دهند.

البته گفتنی است که بسیاری از تغییرات مدل سال گذشته تا زمان معرفی رسمی کاملا پنهان و نامعلوم بود. بر اساس گفته‌های اخیر، این اتومبیل قرار شده تا با یک موتور ۶.۶ لیتری V12 به میدان رقابت پا بگذارد و در نتیجه می‌تواند ۵۶۰ اسب بخار را در اختیار خریدار خود قرار دهد. گفتنی است که این اتومبیل قرار شده تا در سال جاری به بازار اتومبیل‌ها معرفی شود.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار