ارسطو و بهتاش در «پایتخت ۶»

احمد مهران‌فر عکسی از سکانسی از قسمت پانزدهم ششمین فصل از سریال نوروزی پایتخت را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال نوروزی پایتخت که این روز‌ها ششمین فصل از آن در حال پخش است، به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری، نویسندگی محسن تنابنده و با بازی هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی، احمد مهران فر، ریما رامین فر، سارا و نیکا فرقانی، نسرین نصرتی و بهرام افشاری تولید می‌شود. این سریال پرمخاطب از سال ۱۳۹۰ ساخته و در ایام نوروز هرسال در شبکه ۱ پخش می‌شود.

شب گذشته آخرین قسمت از «پایتخت ۶» پخش و ساخت ادامه آن به روز‌های پس از از بین رفتن کرونا موکول شد.


بیشتر بخوانید: وعده بهتاش فریبا درباره ادامه روند سریال پایتخت


مهران‌فر بازیگر نقش «ارسطو عامل» در این سریال، عکسی از خودش در قسمت آخر فصل شش در کنار بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش فریبا» منتشر کرد و برای ساخت این سریال در آینده نه چندان دور ابراز امیدواری کرد.

احمد مهران‌فر بازیگر نقش ارسطو در سریال نوروزی پایتخت متولد ۱۳۵۴ در کاشان بوده و از سال ۷۹ کار هنری خود را آغاز کرد. «انفرادی»، «دینامیت»، «کاتیوشا» و «خجالت نکش» از جمله فیلم‌های سینمایی است که مهران‌فر اخیرا در آن به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط او را مشاهده می‌کنید:

" بعد از شکست کرونا باز می‌گردیم "

ارسطو و بهتاش در «پایتخت ۶»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
به نظر من در شخصیت پردازی بهتاش باید تغییر اساسی ایجاد بشه: مردم ایشان را بعنوان دروازه بان و قهرمان ملی و از افتخارات مازندران میشناسند اما بهتاش در زندگی خصوصیش شکست خورده و شخصیت دوگانه و کاملاً متضادی دارد. بهتاش فردی است بسیار زودرنج، عصبی و پرخاشگر که هیچ احترامی برای بزرگترها (مثل ارسطو)، نزدیکان، پدر و سایر اعضای خانواده قائل نیست، حرف زور میزند و صدایش را بلند میکند، لباسهای نامتعارف میپوشد، از خانه فرار میکند و قرار است دردسرهای تازه ای بیافریند.
این شخصیت دوگانه بهتاش نمیتواند ارتباط خوبی با بینندگان ایجاد نماید و بدآموزی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
دقیقا درسته.بهتاش خوبه ولی اینکه تو روی بزرگترا وایمیسه خیلی بده واینکه خیلی زود جوش میاره
آخرین اخبار