وعده بهتاش فریبا درباره ادامه روند سریال پایتخت

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش صفحه اینستاگرام خود را با انتشار مطلبی درباره ادامه سریال پایتخت به روزرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال پرمخاطب پایتخت که پس از پخش سری ششم این سریال، صفحه اینستاگرام او جذب فالور چشمگیری داشته، دیشب با انتشار پست تازه‌ای، صفحه شخصی خود را به روزرسانی کرد. او در صفحه شخصی‌اش از مخاطبان و طرفداران خواست تا زمان قطع زنجیره انتقال کرونا در خانه بمانند و منتظر ادامه ساخت سریال پایتخت باشند.


بیشتر بخوانید: صفحه اینستاگرام بهرام افشاری رکورد کسب فالوور را شکست


بهرام افشاری در اینستاگرام خود نوشت:
« بهتاش و منیجر
بمونید تو خونه با هم این کرونای لعنتی را شکست بدیم، سریع بریم واسه ساختِ ادامه پایتخت»

بهرام افشاری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بهتاش نماد غرور جوان ايرانيه كه ميدونه همه دارن اشتباه ميكنن ولي نميدونه چطوري
Iran (Islamic Republic of)
سعید عباسی
۱۰:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
پایتخت با موفقیتی که در فصل های ابتدایی بدست آورد توانست بیش از هرچیز کاراکترهای محبوبی را در ذهن مخاطبان ایجاد کند و این دست هر تهیه کننده مجموعه تلویزیونی را برای ادامه کار باز می گذارد چرا که دیگر زحمت معرفی کاراکترها به مخاطب و دغدغه واکنش منفی به ایشان را ندارد و تنها کافی است فیلنامه ای در دست داشته باشد که دارای داستان و البته با توجه به ماهیت مجموعه، به قدر کافی دارای موقعیتهای طنز باشد.
و این قاعده در فصول بعدی پایتخت تا فصل پنج اتفاق افتاد و روایتهایی هر چند معمولی مثل نام شخصیت اول فیلم به همراه موقعیتهای طنز به قلم شادروان خشایار الوند باعث تداوم استقبال از این سریال شد که اگر این سیر ادامه پیدا می کرد شاید فصول پایتخت دو رقمی می شد و همچنان محبوب باقی می ماند اما در فصل ششم شاهد افت این مجموعه به دلیل ضعف شدید فیلنامه بودیم. نداشتن داستان و طنز توام با بی اخلاقی و دروغگویی و بی حرمتی به بزرگتر کیفیت این فصل را به شدت کاهش داد ولی باز مخاطبان به جهت خاطره خوب فصلهای قبل آن را دیدند ولی ادامه این سبک فیلم سازی تدوام محبوبیت این مجموعه را به خطر خواهد انداخت.
آخرین اخبار