دبیر «قلم زرین» در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

داوری آثار رسیده به جایزه قلم زرین ادامه دارد

شرفشاهی گفت:کار داوری جشنواره «قلم زرین» آغاز شده و همچنان ادامه دارد و تاکنون بخشی از ناشران آثارشان را به دبیرخانه جایزه ارسال کرده اند.

کامران شرفشاهی دبیر جایزه قلم زرین در گفت و گو با خبرنگارحوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این جایزه ادبی گفت:کار داوری جشنواره قلم زرین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. تا به حال بخشی از ناشران و پدید آورندگان کتاب، آثارشان را به دبیرخانه جایزه ارسال کرده اند. با توجه به اینکه موضوع جایزه قلم زرین بررسی کتاب‌هایی است که در سال ۹۸ منتشر شده اند هنوز هم منتظر هستیم کتاب‌های دیگری به دست ما در دبیرخانه جایزه قلم زرین برسد.

او افزود: امیدوار هستیم با فروکش کردن تب کرونا امکان برگزاری نشست داوران جایزه قلم زرین و بررسی آثار در این جایزه ادبی فراهم شود. متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا خللی در برگزاری نشست‌های ادبی جایزه قلم زرین ایجاد شد و داوران جشنواره  نتوانستند نشستی را برای بررسی آثار رسیده به جایزه قلم زرین برگزار کنند امیدوارم با ایجاد شرایط مساعد این امکان فراهم شود که کار داوری آثار هرچه سریع‌تر انجام شود و بتوانیم راس موعد مقرر که اعلام شده است یعنی چهاردهم تیرماه مصادف با روز قلم  برگزار شود.

دبیر جایزه قلم زرین با اشاره به موضوع جشنواره قلم زرین اظهار کرد: به لحاظ موضوع جایزه قلم زرین که بررسی کتاب‌های منتشر شده در سال ۹۸ است و ناشران غالبا تا آخرین روز‌های سال، کتاب هایشان را برای اعلام وصول به وزارت ارشاد می‌سپارند، مهلت شرکت در جشنواره را تمدید کردیم. دبیرخانه جایزه قلم زرین تا آخرین روز‌های سال ۹۸ فعال بود و در حال حاضر دوستان ارجمند در دبیرخانه حضور دارند و درصدد دریافت فایل آثار هستند به دنبال این هستیم که حقی از کسی ضایع نشود و تمام ناشرانی که در سال ۹۸ کتاب منتشر کرده اند و مایل به شرکت در جایزه قلم زرین هستند بتوانند در این جایزه ادبی شرکت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار