در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اسفند ماه؛ آخرین مهلت ارسال کتاب به جایزه قلم زرین

مهلت ارسال کتاب به هجدهمین دوره جایزه ادبی قلم زرین تا پایان اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

اسفند ماه مهلت ارسال کتاب به جایزه قلم زرین

کامران شرفشاهی دبیر هجدهمین جایزه قلم زرین در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این جایزه ادبی گفت: مهلت ارسال کتاب به هجدهمین دوره جایزه ادبی قلم زرین تا پایان اسفند ماه امسال تمدید شد.

وی افزود: این دوره جشنواره قلم زرین بدون هیچگونه تغییری نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. در دوره جدید نیز این جشنواره در پنج بخش برگزار می‌شود که شامل شعر و داستان بزرگسال، بخش نقد ادبی و پژوهش و بخش شعر و داستان کودک و نوجوان خواهد بود.

شرفشاهی ادامه داد: با بررسی کتاب‌های منتشر شده در این زمینه و در سال ۹۸، نفرات برگزیده در مراسمی در روز ۱۴ تیر که مصادف با روز قلم محسوب می شود، مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت. در کنار بخش‌های مختلف جایزه قلم زرین، بخش دیگری نیز وجود دارد که به تکریم یکی از شخصیت‌های برجسته فرهنگی کشورمان اختصاص دارد. طی هماهنگی‌های انجام شده با موسسه خانه کتاب، فهرست اسامی کتاب‌های منتشر شده در سال ۹۸ تهیه شده است. همچنین با انتشار فراخوان جشنواره از ناشران و پدید آورندگان کتاب دعوت شده است تا آثار خود را برای بررسی به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است کار بررسی و داوری جایزه قلم زرین  پس از تعطیلات بهار، در فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار