طرح ملی فرشتگان رحمت در خوزستان اجرا شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در ۲۵ شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیژن فتاحی راد معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: به منظور توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، طرح ملی فرشتگان رحمت در ۲۵ شهرستان این استان اجرا شد تا این خانواده‌ها برای تامین مایحتاج روزانه خود دچار مشکل نشوند.

او با بیان اینکه طرح ملی فرشتگان رحمت در مناطق کمتر برخوردار و خانواده‌های بی بضاعت ۲۵ شهرستان اجرایی شد، تصریح کرد: در این طرح حدود ۴ هزار و ۴۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون و ۵۰ هزار ریال در بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

فتاحی راد اظهار داشت: همچنین ۴ هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۱۹ هزار و ۶۵۰ هزار ریال با مشارکت خیرین و از سوی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان تهیه و توزیع شد.

به گفته معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان، اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش؛ هلال احمر خوزستان علاوه بر اقدامات فرهنگی، در روزهایی بحرانی شیوع کرونا، با استقرار پایگاه های تب سنجی و غربالگری در مبادی ورودی استان، اقدام به تب سنجی افراد کرده است و این اقدامات تا پایان این بحران ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.