طرح فروش اینترنتی کالا‌ها در البرز کلید خورد

رئیس اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به نامعلومی مدت تداوم ویروس کرونا از کلید خوردن طرح فروش اینترنتی کالا‌ها در البرز خبر داد.

بهروز حصاری، رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به نامعلومی مدت تداوم ویروس کرونا از کلید خوردن طرح فروش اینترنتی کالا‌ها در البرز خبر داد و گفت: در حال آماده سازی زیر ساخت‌های لازم هستیم و با توجه به کمبود زمان، کار‌های مطالعاتی و فراهم آوردن امکانات با سرعت بالا انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز افزود: طی جلسه‌ای که در استانداری البرز برگزار شد، جزییات طرح فروش اینترنتی کالا‌ها مطرح و با توجه به این که زمان زیادی نداریم با سرعت پیگیر فراهم کردن امکانات لازم برای اجرایی شدن این طرح هستیم.

حصاری با بیان این که به باور من به برخی از صنوف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان اجازه فعالیت داد، گفت: اگر بیماری کرونا مدت طولانی تداوم داشته باشد باید هوشیارانه اقدام کنیم و برخی واحد‌های صنفی که تجمع و تردد ندارند اجازه فعالیت داشته باشند و واحد‌هایی را که احتمال انتشار این ویروس را دارند مدیریت کنیم.

او با اشاره به این که ارائه خدمات از طریق فضای مجازی برای همه واحد‌ها قابل اجرا نیست، افزود: برخی کار‌های خدماتی مانند تعمیرگاه خودرو، تعویض روغنی و... با اینترنت قابل انجام نبوده و نیازمند مراجعه حضوری است.

انتهای پیام/ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.