مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم توجه به طرح غربالگری و فاصله گذاری اجتماعی در استان خوزستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین کاملی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در شهر‌های با رسومات و برنامه‌های سنت محور و اجتماعات عمومی اعم از عروسی و ختم این شکنندگی نگران کننده است. شهرستان باوی و خرمشهر جزء همین شهر‌های نگران کننده هستند.

او افزود: شهرستان باوی بنظر می‌رسد وجود جاده مواصلاتی شمال به جنوب استان و توقف مسافران در این شهرستان و نیز گاهی هم مراجعه نکردن بیماران علامت دار به بیمارستان‌ها و مراکز غربالگری؛ باعث بروز این حالت قرمز شده است.

کاملی پیرامون پراکندگی جنسیتی ابتلا به کرونا ویروس بیان داشت: درخوزستان پراکندگی جنسیتی بیماران کرونایی بصورت ۵۳ درصد مرد و ۴۷ درصد زن هستند و در میان زنان عموما زنان خانه دار بیشتر گرفتار هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: با این اوصاف شایسته است که خود قرنطینگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید همچنان ادامه یابد و حتی در برخی شهر‌ها در صورت ضرورت از قوه قهریه استفاده شود و به عموم شهروندان توصیه می‌شود ضمن مشارکت در طرح غربالگری و خود اظهاری در سامانه وزارت بهداشت؛ با کاربران مراکز بهداشتی و تلفن گویای ۴۰۳۰ همکاری نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.