پوربافرانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زنجیره شیوع کرونا با رعایت مردم قطع می‌شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مردم باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیره شیوع کرونا شکسته شود.

زنجیره شیوع کرونا با رعایت مردم قطع می‌شودعباسعلی پوربافرانی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان  و نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات انجام شده در مقابله با بحران کرونا گفت: با توجه به وضعیتی که امروز بر اثر بیماری کرونا بر کشور حاکم شده است باید همکاری‌های لازم انجام شود، بنابراین یک سوی این همکاری‌ها رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا و مسئولان از سوی  مردم و بخش دیگر  تصمیم گیرندگان هستند.

او افزود: شاید در بعضی از حوزه‌ها برخی اقدامات دیر شروع شد ولی در مجموع اقدامات خوبی به ویژه در حوزه سلامت انجام شده است، همچنین باید در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیشتر توجه شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز کشور در حوزه اقتصادی با مشکلاتی مواجه است، به خصوص در برخی مشاغل که درآمدشان به عملکرد روزانه  وابسته بود و  مسئولان باید به آن رسیدگی کنند، اما بخش اصلی کار دست مردم است، چراکه  در صورت رعایت آنها قطعا زنجیره شیوع کرونا شکسته می‌شود.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مجلس در بحران کرونا گفت: متاسفانه مجلس به دلیل مشکلاتی که در اولین جلسه بعد از انتخابات رخ داد و تست کرونای تعداد زیادی از نمایندگان (حدود ۳۰ نفر از ۱۰۰ نفر) مثبت اعلام شد،  با تأکید ستاد کرونا برگزاری جلسات به صورت علنی تعطیل شد.

او تصریح کرد: اقدامات خوبی از طریق کمیسیون بهداشت و ریاست مجلس صورت گرفت، همچنین بسیاری از نمایندگان در شهر‌ها و حوزه انتخابیه خود پیگیر مسائل از طریق فضای مجازی و تماس‌های تلفنی بودند، ولی مجلس باید مقداری پر رنگ‌تر عمل می‌کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان  مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آنکه چند جلسه اخیر مجلس شورای اسلامی به صورت مجازی برگزار شد اما به عنوان نماینده ملت انتظار  بیشتری  از مجلس شورای اسلامی داشتم و باید تدابیر دیگری اتخاذ می‌شد و صرفا به استناد اینکه ستاد کرونا دستور تعطیلی دادند، نباید بسنده می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
همه دارن تقصیرارو گردن مردم میندازن، تا وقتی کارفرمایان اجبار میکنن کارمندان بیان و ادارات بازه وضعیت همینه، اکثر مردم اجبارا میان بیرون برای رفتن به سرکار
آخرین اخبار