رییس سازمان صمت استان کرمانشاه از تعیین یک پروتکل جامع بهداشتی برای واحد‌های تولیدی و صنفی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس سازمان صمت استان کرمانشاه در جلسه مشترک کارگروه تنظیم بازار استان و کمیته تامین، تولید و توزیع اقلام بهداشتی ضد کرونا  با اشاره به  قیمت مرغ کشتارگاه‌های استان گفت: قیمت گذاری مرغ موضوع مورد بررسی و مشورت اعضا قرارگرفت و مقرر شد در یک جلسه فوری، با حضور مدیران عامل کشتارگاه‌های سطح استان و همچنین نماینده دادستان و سازمان صمت، پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی این موضوع مطرح و به نتیجه برسد.

او با اشاره  تعیین یک پروتکل جامع بهداشتی برای واحد‌های تولیدی و صنفی بود گفت: در حال حاضر حدود ۹۰۰ واحد تولیدی در استان با تعداد متغیر کارگر وجود دارد که هم، واحد‌های کوچک و هم، واحد‌های بزرگ برای ما اهمیت دارند و باید از طریق ایجاد یک پروتکل جامع بر مبنای طرح فاصله گذاری اجتماعی و با همکاری اداره بهداشت و درمان، بتوانیم سلامت کارگران  را تا حدودی تامین کنیم.

دارابی گفت: به طور مثال  در خصوص برنامه ریزی در زمان ورود و خروج کارگران به محل کار، نحوه استفاده از سرویس‌های ایاب و ذهاب، چینش افراد در خطوط تولید بتوانیم بهترین طرح را پیشنهاد و اجرا نماییم.

 معاون هماهنگی اقتصادی استانداری، ضمن تشکر از تک تک عوامل افزود: آثار پیچیده کرونا روز به روز بیشتر نمایان می‌شود و اولویت ما در درجه اول، سلامت مردم است که با مشارکت آنان، تاحدود زیادی محقق شده است و این مسیر باید ادامه داشته باشد.
حاتمی ادامه داد: این بیماری، صدمات بسیار گسترده‌ای به ساختار‌های مختلف کشور زده که بعد اقتصادی آن بسیار مشهود است و امسال، چون سال جهش تولید است، خیلی باید تلاش کرد تا آثار آن به حداقل کاهش یابد.

او افزود: یکی از استراتژی‌های ما، توجه به اقشار آسیب پذیر است و ما باید به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشیم، امسال کار ما بسیار زیاد است و باید با کمک هم، اقتصاد را به حالت عادی بازگردانیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.