فعالیت ۱۶ ساعته مراکز خدمات جامع سلامت تا شکست کرونا

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت در مشهد و شهرستان‌های تابعه دانشگاه، ۱۶ ساعته تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته فعال در برنامه کنترل کرونا در مشهد و شهرستان‌های تابعه دانشگاه، کماکان تا شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه خدمات سطح یک در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت زیرپوشش ارائه می‌شود، تصریح کرد: ۳۸ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان‌های زیر پوشش بصورت ۱۶ساعته مشغول ارائه خدمات غربالگری به بیماران سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کووید ۱۹ هستند که از این مراکز تعداد ۱۹ مرکز در شهر مشهد مشغول به فعالیت است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز ۱۶ ساعته در دو شیفت صبح و بعدازظهر تا شکست کامل کرونا در استان به خدمات خود ادامه خواهند داد.

دکتر درخشان با اشاره به اینکه پایگاه‌های مراقبت مادر و کودک نیز همچنان فعالیت خود را ادامه و ارائه خدمات به گروه‌های هدف از جمله مادران و کودکان با رعایت حداقل مراقبت‌های ضروری انجام می‌شود، افزود: این پایگاه‌ها صرفاً ارائه خدمات به دو گروه فوق را انجام داده و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده در این واحد‌ها رعایت کلیه شرایط مرتبط با جلوگیری از انتشار عفونت و آلودگی انجام می‌پذیرد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.