مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از توزیع ۵۰ هزار ماسک بین اقشار آسیب پذیر و ۱۶۰ هزار عدد ماسک در بیمارستان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار عدد ماسک فیلتردار و سه لایه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که مستقیم درگیر با بیماری کرونا هستند، در سطح ۵ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی استان، دستگاه‌های خدمات‌رسان، نظامی و انتظامی و گروه‌های جهادی توزیع شده است.

او اظهار داشت: حدود ۹۰ هزار از کل ماسک‌های توزیع شده از سوی شرکت فولاد خوزستان و بقیه توسط اداره کل مدیریت بحران خوزستان تهیه شده‌اند.

حاجی زاده تصریح کرد: همچنین تعداد ۲ هزار لباس حفاظتی نیز با حمایت و پشتیبانی شرکت صنایع فولاد خوزستان بین کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان افزود: در ۲ روز گذشته حدود ۵۰ هزار ماسک برای تحویل به اقشار آسیب‌پذیر به فرمانداری‌ها داده شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: در این مدت آب ژاول مورد نیاز برای ضدعفونی از طریق پتروشیمی کارون در ماهشهر تهیه شد و با درنظر گرفتن سهمیه، در اختیار فرمانداران و شهرداران سراسر استان قرار گرفت تا برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.