اینستاگرام، صحنه‌ای برای اجرای هنرمندان در روزهای کرونایی

هنرمندان خراسان جنوبی برای ماندن مردم در خانه، پای کار آمده اند و با اجرای برنامه های اینترنتی شاد، مهمان خانه هایشان می شوند.

رخشانی هنر‌مند توانمند استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: به دلیل ویروس کرونا و عدم حضور مردم در اجتماعات و مراسمات نیمه شعبان  هنرمندان هر شب بصورت اینترنتی و برخط با اجرای برنامه‌های شاد،  میهمان مردم استان خواهند بود.

او با اشاره به اینکه این برنامه ها شامل برنامه‌های آموزشی، طنز، موسیقی محلی و پاپ  و همچنین اجرای مسابقه است افزود: هنرمندان هر شب ساعت ۲۰ در شبکه اینستاگرام  به آدرس skh_covid۱۹@   به اجرای برنامه می پردازند.

رخشانی مدت زمان اجرای برنامه را یک ساعت عنوان کرد و ادامه داد: هر شب به سه نفر که در مسابقه طرح شده در برنامه پاسخ درست بدهند به قید قرعه جایزه ۲ میلیون ریالی پرداخت خواهد شد.

این هنرمند ادامه داد: در مرحله اول تا روز ۱۵ شعبان این پویش ادامه دارد و در صورت استقبال مردم شب های بیشتری با هم استانی های همراه خواهیم بود.

او در پایان از همه مردم خواست با توجه به در پیش رو بودن ۱۴ شعبان و برگزاری مراسم روز برات  و حضور در آرامستان ها ، اما امسال از هم استانی های درخواست میکنم در خانه بمانند تا بتوانیم با یاری همدیگر ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.