گندزدایی ۱۸ روستای شهرستان خوسف

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف از گندزدایی و ضد عفونی ۱۸ روستای شهرستان خوسف به همت داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.

 ولی زاده رئیس جمعیت هلال احمر خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  با بیان اینکه شکست کرونا همت همگانی را می‌طلبد، : عملیات گندزدایی و ضدعفونی ۱۸ روستای شهرستان خوسف با همکاری ۱۴۳ نفر از اعضای داوطلب و جوانان جمعیت این شهرستان انجام شد.

او با اشاره به اینکه این روستا‌ها شامل نوغاب، سرو یار، خور، فدشک، نصرآباد، مهدیه، جونیان، تقاب، معصوم‌آباد، سیوجان، چاه‌های، ولی عصر یک، دو و سه، سیب چاه و گوشه است، افزود: علاوه بر این روستا‌ها بانک‌ها، اماکن عمومی و برخی از ادارات در شهر خوسف نیز گندزدایی و ضدعفونی شد.

ولی زاده با بیان اینکه در این عملیات بیش از ۱۶ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده استفاده شد، گفت: همچنین در مناطق کم برخوردار شهر خوسف تعدادی بسته بهداشتی بین اهالی این مناطق به صورت رایگان توزیع شد.

او با اشاره به تست تب سنجی برای سالمندان این مناطق، افزود: تیم سحر (سامانه حمایت‌های روانی) نیز با مراجعه به منازل سالمندان به ضدعفونی و گندزدایی محل زندگی این افراد پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف اظهار کرد: برای بیش از ۶ هزار نفر در روستا‌های این شهرستان تست تب‌سنجی صورت گرفته است که خوشبختانه تا کنون مورد مشکوکی مشاهده نشده است.

انتهای پیام /  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.