در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت

کشتی آرای گفت: قیمت سکه همچنان روند صعودی را تجربه می کند چرا که امروز نسبت به دیروز شاهد افزایش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی بوده است.

قیمت سکه ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافتمحمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار طلا، گفت: بازار همچنان تعطیل است اما قیمت ها وجود دارد. امروز اونس جهانی ۱۹ دلار افزایش یافت.

او بیان کرد: در کنار اونس، دلار نیز مقداری افزایش قیمت یافت. تمام واحدهای صنفی تا ۲۳ فروردین تعطیل هستند. نوسانات طلا بر اساس قیمت ارز است و برخی در فضای مجازی مابین افراد رد و بدل می شود. قیمت سکه همچنان روند صعودی را در پیش دارد و امروز نسبت به دیروز شاهد افزایش قیمت ۱۰۰  هزار تومانی سکه هستیم.


بیشتربخوانید:سکه در سال ۹۹ گران می‌شود؟ / جزئیات جدید از وضع مالیات بر خریداران سکه 


کشتی آرای با اشاره به قیمت انس، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۲۶ دلار معامله شد که نسبت به دیروز ۱۹ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان معامله شد. 

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۵۲ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

به گفته این مقام مسئول قیمت سکه و طلا به شدت تحت تاثیر ارز است و همچنان با افزایش قیمت ارز، شاهد افزایش قمیت طلا و سکه هستیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار