ورود کارگران غیر بومی به زرند ممنوع است

فرماندار زرند گفت:کارگران غیر بومی شاغل در پیمانکاری‌ها تا اطلاع ثانوی حق ورود به شهرستان زرند را ندارند و با هر گونه تعلل، تخلف برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با تصویب ستاد کرونا شهرستان زرند ، تیمی متشکل از بازرسی استانداری، اداره کل کار و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، جمعی از مسئولین اجرایی و بهداشتی محلی به سرپرستی علی صادق زاده فرماندار زرند، از کارخانه فولاد زرند ایرانیان بازدید بعمل آمد.

علی صادق زاده فرماندار زرندبا بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی خوبی در سطح معادن و کارخانه‌های فعال شرکت زیسکو (فولاد زرند ایرانیان) انجام شده و مشکلات کوچکی نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه شود، گفت: این بازدید به دنبال اعتراض برخی از کارگران مشغول در پیمانکاری‌های کارخانه در حال احداث فولاد زرند ایرانیان نسبت به ساعت کاری خود انجام شد که طی جلسه‌ای که در محل کارخانه با مسئولان پیمانکاران شرکت فولاد از جمله شرکت قائم الرضا برگزار شد، تذکر داده شدسریعاً ساعت کاری کارگران طبق مصوبه ستاد کرونا شهرستان و بر اساس ضوابط و قوانین اداره کار با توجه به شرایط حساس موجود تغییر کند.

فرماندار زرند افزود: همچنین کارگران غیر بومی شاغل در پیمانکاری‌ها تا اطلاع ثانوی حق ورود به شهرستان زرند را ندارند و هرگونه تعلل، تخلف و یا توجه نکردن صنایع و معادن شهرستان از مصوبات ستاد کرونا برخورد جدی خواهد شد.

علیرضا ابراهیمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند نیز بیان داشت: با هدف نظارت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در راستای حفظ سلامت کارگران در واحد‌های کارگری بصورت سرزده این بازدید‌ها انجام می شود که امروز از مجتمع فولاد و وضعیت پیمانکاران شرکت فولاد به همت بازرسین استانی این بازدید‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار