معاون امور زائرین استاندار قم ؛

هیچ اجتماع و مراسمی در مسجد جمکران برگزار نخواهد شد

عالی پور گفت:نیمه شعبان امسال برای حفظ سلامت مردم هیچ مراسمی در مسجد جمکران و هیچ نقطه استان قم برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، یونس عالی‌پور معاون امور زائرین استاندار قم گفت: موکب‌هایی که هر ساله اقدام به برگزاری ایستگاه‌های صلواتی می‌کردند امسال به سمت کمک و جمع‌آوری هدایا برای خانواده‌های آسیب‌پذیر هدایت شدند.

عالی پور افزود: با توجه به شرایطی که استان قم با آن روبرو است، رویکرد جشن‌های نیمه شعبان امسال تغییر کرده و بر فعالیت فضای مجازی تأکید شده است.

معاون استاندار قم تصریح کرد: از صداوسیما و رسانه‌ها درخواست داریم تا اطلاع‌رسانی کنند که شب نیمه شعبان امسال با توجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامت مردم هیچ اجتماع و مراسمی در مسجد جمکران و هیچ نقطه استان برگزار نخواهد شد.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران نیز این جلسه با تأکید بر اینکه برنامه‌های این مسجد هم سو با مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران قم است،بیان کرد: در حالی که هرساله برای مراسم باشکوه و حضور چشمگیر مردم به مناسبت نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران برنامه‌ریزی می‌کردیم، امسال با توجه به بحران کرونا حضور دل‌های منتظران را مدنظر داریم و از غروب ۱۴ نیمه شعبان تا اذان صبح نیمه شعبان به حضرت مهدی (عج) استغاثه می‌کنیم و مشغول دعا و نیایش می‌شویم.

کاظم پورامینی افزود: جشن نیمه شعبان از شبکه قرآنی و دیگر شبکه‌ها به طور مستقیم پخش می‌شود و مردم در خانه جشن‌های نیمه شعبان را برگزار خواهند کرد.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مردم در خانه‌های خود شب نیمه شعبان مراسم احیا را برگزار خواهند کرد و مسجد مقدس جمکران هیچ زائری را نه از داخل استان و نه دیگر استان‌ها پذیرش نخواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ایشالا به زودی بیان برای اومدنشون جشن بگیریم انشاالله
آخرین اخبار