در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی؛

ورود به پارک ملی قطرویه ممنوع شد

رئیس پارک ملی قطرویه از ممنوعیت اکید ورود افراد تحت هر عنوان به منطقه حفاظت شده، در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رستگار، رییس پارک ملی قطرویه گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به این پارک،  ماموران به صورت شبانه روزی در منطقه حضور و تا کنون حدود ۴۰ نفر را دستگیر، و تعداد ۲۰ دستگاه  موتور سیکلت را که وارد پارک ملی شده بودند، توقیف کردند.

او در خصوص اقدامات صورت گرفته در منع ورود افراد چنین گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از افراد با توصیه ماموران، از ورود به پارک ملی منصرف شده و در اقدام تکمیلی، با ترمیم فنس‌های در مجاورت پارک ملی،  اوضاع تحت کنترل‌ است.

رییس پارک ملی قطرویه اظهار داشت: در روز سیزدهم  فروردین نیز،  ضمن هماهنگی  با فرمانداران سیرجان و نی ریز،  از ورود افراد به مناطق باغ چوبی و نگینو که از مناطق پر بازدید در این ایام بوده،  جلوگیری شده و همچنین با همکاری ماموران نیروی انتظامی و دهیاران،  مسیر‌های ورودی به منطقه و خروجی شهر‌ها و روستا‌های اطراف،  بسته شد.

رستگار اظهار داشت: ممنوعیت ورود به پارک ملی قطرویه بنا بر تصمیمات اتخاذ شده در ستاد پیشگیری مقابله با ویروس کرونا در استان و با هدف حفظ سلامت شهروندان انجام شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار