رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس خبر داد؛

آزادی بیش از ۵۰ زندانی به همت نیک اندیش گراشی

رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس گفت: با کمک یک نیک اندیش گراشی، زمینه آزادی ۵۲ نفر از زندانیان فارس فراهم شد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با کمک یک نیک اندیش گراشی، آزادی ۵۲ نفر از زندانیان غیرعمد مالی شورا‌های حل اختلاف از زندان‌های استان فارس انجام شد.

او ادامه داد: مبلغ پرداختی از سوی این نیک اندیش گراشی ۵ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال بود که با پرداخت بدهی به طلبکاران، مددجویان به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی از گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به آزادی زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد در سطح استان ابراز خرسندی کرد و گفت: در بهمن و اسفند ماه پارسال با کمک‌های خیران، ارائه تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور و استان، زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از مددجویان فراهم شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس تصریح کرد: افراد با محکومیت صرفا مالی و نفقه که هیچگونه محکومیت کیفری دیگری در محاکم نداشته باشند در اولویت هستند و مبلغی که از سوی خیران به دست می‌آید، ابتدا برای این افراد استفاده می‌شود.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس اظهار امیداوری کرد: این نوع کمک‌ها در استان روز به روز افزایش یابد تا بتوانیم زندانیان جرایم غیرعمد را هر چه سریعتر از پشت میله‌های زندان آزاد و به آغوش پرمهر خانواده شان بازگردانیم.

علاوه بر آزادی تعداد ۵۲ نفر از زندانیان بوسیله خیران، پارسال تعداد ۵۰ نفر از زندانیان مجتمع‌های شورای حل اختلاف شیراز نیز با کمک ستاد دیه با پرداخت بخشی از بدهی از زندان آزاد شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار